Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I´m back

Publicerad 2020-04-09 20:26:24 i Allmänt,

Efter nästan två års uppehåll så är jag tillbaka. I alla fall tillfälligt. Man får ju sysselsätta sig med något i Corona-tider då man inte får lämna huset så ofta, och en stillasittande hobby är en prefekt hobby. 
 
Jag kommer inte ge någon redogörelse för vad som skett de senaste två åren utan det kanske kommer efter hand. Istället dyker jag rakt in med nya oväsentliga tankar, listor på saker jag gilla och inte gillar och kanske lite politik... eller så sparar jag politiken till en separat blogg. Inte riktigt på det klara med det ännu. 
 
Så med det sagt...välkommen tillbaka... till mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela