Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mitt liv i bilder

Publicerad 2016-05-29 21:07:15 i Allmänt,

 
Jag har inte tid och ork att skriva så ofta nu då livet tar upp min tid. Men här kommer lite bilder från den senaste veckan, och vi inleder ovan med sonen som på bilden är på väg på ännu en fotbollsträning. Han säger att han tycker om det och vill fortsätta men orkar sällan en hel träning. Men försöka duger :)
 
 
Han har även fått vara på studiebesök i skolan där han början nästa år.. min stora unge. När han skall dit är det viktigt att vara fin :)
 
 
 
Fast bilderna är lite förledande då han ser så from ut..haha... i verkligheten är de flesta dagar som serien ovan. Han avgudar i alla fall sin lillasyster och hon tycker att han är det mest spännande som finns.
 
 
 
 
Han vill gärna köra bagnen på våra promenader, som jag försöker gå på nästan varje dag nu.
 
 
Han går mig på nerverna men är underbar min älskade unge <3
 
 
Och lillan är så glad och charmig att hon kommer undan med att beröva mig all sömn <3
 
 
Fast igår fick jag mig lite avkoppling då maken bokat spa åt mig i födelsedagspresent. Flera timmar i varma källor och bassänger... välbehövligt och riktigt härligt. 
 
 
Idag var det dock full rulle igen, med skogsmulle med sonen och sedan hem och städa bilar och annat.
 
 
Varit ute så mycket att jag till och med fått lite färg i ansiktet...
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-29 22:08:58

Ja, nog kan han vara påfrestande men även helt underbar:) Älskar mina tre barnbarn över allt på jorden :)Puss på er allihopa/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela