Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kläder med färg

Publicerad 2016-01-15 20:03:09 i Allmänt,

Som ni vet gnällde jag ju häromdagen kring att det finns så få affärer som säljer färgglada kläder till pojkar. 
Hittade dock lite på HM då som jag beställde och har fått hem. Bland annat detta mjukis-set:
 
 
Idag hittade jag också lite kläder på Cubus hemsida som jag beställde. Bland annat mjukis-setet nedan. Men det gäller att leta runt som sjutton för att hitta lite klara färger här och var bland allt det mörka. 
 
  
Hittade också skjortan nedan på Cubus rea så den fick åka med i shoppingkorgen eftersom jag har en förkärlek för jeansskjorta i kombination med mjukistyg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela