Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ingen action

Publicerad 2016-01-13 22:12:49 i Allmänt,

Idag har jag tagit det väldigt lugnt.
Körde sonen till dagis och upptäckte att något blivit fel med min bil. Verkar som om en broms fastnat pga kylan eller något så fick köra i typ 30 med varningsblinkers på :/ Får ordna tid på verkstaden imorgon.
 
När jag kom hem somnade jag på soffan och vaknade efter flera timmar och då hade maken städat huset omkring mig. Jag dammsög lite och hängde upp lite kläder men fick sedan lägga mig igen då jag känt mig skum hela dagen och har ont i magen. Skall se om jag kan få tid på MVC imorgon för en koll. 
 
När maken hämtat sonen så åt vi och spelade lite sällskapsspel tillsammans tills det var dags att gå och lägga sig. Sonen var trött han med och somnade tidigt, och varför jag fortfarande är vaken är oklart så nu skall jag också ta och försöka sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela