Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Spending my time

Publicerad 2016-04-09 21:29:35 i Allmänt,

Väntar på att sonen skall se klart på ett videoklipp så jag kan natta honom och fyller i en snodd lista så länge så jag har något att göra. 
 

HAR DU?
Folköl i kylen: Ja maken har nog det
Något husdjur: 2 katter och 2 kaniner
Någon favoriträtt: Broccoligratäng kanske, finns mycket gott... Löksås älskar jag
Puder på dig: Nope
Några framtidsplaner: Vara lika lycklig som nu? :) ooostigt
Någon sjukdom: Livmoderinfektion just nu, men den är på g att ge sig
Gymkort: Ja..haha.. men har väl inte nyttjat det på över ett år
Några MVG:n: Hade väl en hel del... hälften av ämnena ungefär... men var ju hundra år sedan
Något beroende: Snus
Fikat idag: Nej.
Nagellack: Inte det heller
Någon vän som bor i ett annat land: Nej jag tror inte det, men maken har familj utomlands

VEM?
Avskyr du: Finns en del. Marcus Birro t.ex. :p
Delar du mest minnen med: Min familj tror jag... och Karin. 
Längtar du mest efter: Alla jag kan länga efter är liksom här
Stör du dig på: Rasister, sexister och homofober med flera
Gosar du med: bebis
Lagar mat: Lite olika, mest jag
Diskar: Diskmaskinen 

VILKEN?
Tidning läser du: Läser inte direkt tidningar, men Vi Föräldrar har jag läst nåt nummer av det senaste
Buss åker du oftast: Åker ytterst sällan buss numer
Dag fyller du år: 23 maj 
Årstid föredrar du: Sen vår, när man kan ha t-shirt utan att frysa men utan att svettas
Stad är du uppväxt i: Inte i nån stad alls.. är lantis

VAD?
Gör du nu: Skall strax natta barn
Gör dig till en bra människa: Jag bryr mig om andra och har bra värderingar
Gör dig till en dålig människa: Jag kan vara lite lat och ego ibland
Vill du arbeta med: Det jag gör tror jag nog... eller skriva böcker... om jag fått tummen ur
Är roligast just nu: Att Linnea är här
Har du på dig nu: En lång rosa glittrig tröja
Äger du för skor: En del
Har du för storlek i skor: 35-36
Läser du för bok: Just nu ingen men skall börja läsa Den femte vågen
Ska du göra nu: Ja det var ju det där med att natta barn då... så snart börjar fighten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela