Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sömnlös

Publicerad 2015-09-27 22:47:11 i Allmänt,

Borde verkligen sova men är så exalterad över att maken som varit bortrest i nästan en vecka kommer hem i natt så kan inte sova.
Istället surfar jag runt och tittar på saker jag hade velat ha och tänkte dela med mig av det. Idag har jag nämligen inte läst alls så omdöme på bokmässebok nr 3 får vänta.
 
Sådana här små färgglada krokar hade jag velat ha till bland annat sonens rum.
 
Denna glittriga lilla nattlampa som ser ut som en snöglob älskar jag.
 
Hörnskydd till bord behövs ju om ett tag och dessa är så söta
 
En gammal favorit som jag ännu inte köpt är hjärnskålen...
 
... och känsloskålarna som nu finns med färgade insidor, vilket jag älskar. Måste faktiskt ha.
Dessa stora plastglas tyckte jag om. Är förtjust i snygga plastglas med roliga färger. Kanske kommer de hamna hos mig.
Rice har också dessa söta nattlampor som ändrar färg. En liten ekorre hade vart sött.
 
Alla produkterna hittade jag på BlueBox.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela