Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trött på sociala medier

Publicerad 2015-11-11 19:32:23 i Allmänt,

Jag är så satans trött på sociala medier... men vill ändå inte avstå då jag fortfarande tycker om den kontakt jag har med nära bekanta och de jag tycker om... Men tror jag får ge mig på att rensa rejält bland "vännerna" och ta bort alla som inte är inom den närmaste kretsen.
 
Vill slippa se spridning av främlingsfientlig skit, fördomar och icke-källgranskad-dynga, och orkar inte se hur folk åter börjar sprida "anti-hen" babbel och annat som bara tråkar ur mig och irriterar mig. För just nu blir jag bara arg och frustrerad så fort jag går online. Kämpar för att inte ge mig in i diskussioner som sedan bara kommer reta upp mig och hålla mig vaken om nätterna.
 
Människors hemskhet gör mig ledsen. In i själen sorgsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela