Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Shopping

Publicerad 2015-11-20 23:15:25 i Allmänt,

Idag har jag varit på något som kan ha varit världens långsammaste shoppingtur med min mamma. Inte långsam som i tradig, för det var väldigt trevligt, utan långsam i som att ta massa pauser och sitta och vila pga kombon foglossningar, panikångestattacker och förkylningsastma.
 
Vi var i alla fall inne på Rusta där jag köpte en pläd och två kuddar i lila supermjuk kvalitet att ha i soffan. Mycket nöjd.
Sedan vart det IKEA, där jag bara köpte pennor och saxar till sonen.
En sväng på Chilli där det blev färgglada stekspatlar och annat i ett ställ.
(Försökt hitta bilder men ej lyckats och orkar inte ta kort själv).
Blev lite godis och grejer till sonen också.
 
I slutet hade jag dock svårigheter att hålla mig vaken  och helt slut när jag kom hem.
Hade velat sova nu men min katt är en jäkla skit och kraffsar på garderobsdörrar och annat som håller mig vaken.
 
Imorgon har jag egentligen enbart tre planer:
1. Fira Ali som fyller år innan han skall iväg till kompisar för fortsatt firande
2. Äta pizza
3. Sova/vila/slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela