Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Seg dag

Publicerad 2015-11-23 19:30:43 i Allmänt,

Idag har jag presterat noll och inget alls.
Var trött hela förmiddagen och sov till typ 12. Hade kunnat sova resten av dagen men släpade mig till soffan där jag spenderade resterande tid tills det var dags att hämta sonen.
Haft huvudvärk och känt mig yr. Inte alls känt mig på topp. Kanske är det anspänning inför onsdagens begravning? Jag vet inte.
 
Ett sådant här fodral till nya telefonen var det jag beställde men ljust lila istället för vitt.
 
Idag fick jag också en Tradera-vinst på posten som gjorde mig mycket nöjd. En vit tunika i frotté från Chill Norway. Den skall jag mysa i om dagarna <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela