Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min lilla värld

Publicerad 2015-11-14 21:19:56 i Allmänt,

Jag vet att det kanske är meningen att man skall skriva något om allt det fruktansvärda som hänt i världen just nu, men jag orkar faktiskt inte. Inte så att jag blundar för det, men jag har inget att tillägga och vill just nu fokusera på min lilla värld, för en stora därute kan jag inte kontrollera och det skrämmer.
 
Idag var vi på Sundsby julmarknad tillsammans med mina föräldrar och Nico fick ha med sig sin kompis Elin (till hans stora lycka). Om man bortser från parkeringskaoset och hur långt vi fick gå, samt att det var ganska kyligt, så var det väldigt trevligt. Jag var trött intill utmattning dock och vet inte hur kul sällskap jag var, men var kul att gå runt och få lite julstämning och se Nico vara så glad.
 
Efter det var jag helt slut och har mest legat ner.
 
Avslutade dock dagen med att Nico ville somna med huvudet på min arm medan han ville att jag skulle sjunga för honom och för bebisen i magen. Var en riktigt mysig stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela