Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lista favoriter

Publicerad 2015-11-21 13:03:45 i Allmänt,

Ni vet hur det är.. om jag har tråkigt så kommer det listor. Vi har grattat Ali, Nico är hos mamma och leker och snart skall maken åka och köpa pizza. Så länge kommer en (knyckt) lista med varierande favoriter. 

Årstid: Sen vår/ tidig sommar, när det är lagom varmt.

Dag: Fredag eller lördag

Tid på dygnet: Just nu typ 20.00 då jag vet att jag snart får sova :p

Blogg: Läser inte mkt bloggar just nu, men Knivlisas kanske

Instagram: Stina Wolter

TVprogram: Bron, The Walking Dead och Law & Order SVU

Outfit: För närvarande rymliga slappa kläder så gravidmagen får utrymme :)

Skor: Min svart/vita vinterboots. Varma och bara att stoppa i fötterna <3

Skönhetsprodukt: Skin drink, ansiktscreme från Lush... magisk

Läppstift: Wet n Wild Megalast är favoriten just nu

Ögonskugga: Olika Wet n Wild-paletter

Väska: Älskar min väska designad av Hampus syster men just nu är jag lat och klen och använder en pytteväska.

Dricka: Ramlösa naturell, riktigt kall cola och clementin juice

Spel på telefonen: Nåt jäkla spel med runor som sonen fått mig fast i

App: Tradera, tyvärr

Godis: Inget godis egentligen men just nu besatt av lussekatter

Maträtt: Just nu pizza, ciao ciao men massa pizzasallad

Person: Min son <3 Världens goaste unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela