Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tittar in för en lista

Publicerad 2015-01-19 18:38:26 i Allmänt,

Stulen sådan...
 

Vad har du på dig?
Svarta leggins och svart stor stickad tröja med döskallar på...

Hur mår du?
Väldigt trött efter jobb och vårdcentralsbesök med sonen, med en timmas väntetid för en enminutersundersökning...

Vad önskar du just nu?
Att få sova.. och att min nedladddningshastighet skall öka med ungefär 800% omedelbart

Vad har du ätit idag?
Inte mycket.. jag hittade en näve chips på jobbet men det var allt tills jag kom hem och för ca 10 minuter sedan slängde i mig lite köttfärssås med nån slags slemmiga sega low carb nudlar till.

Vad ska du göra imorrn?
Jobba... otroligt spännande...

och på söndag?
Hmmm... ta det lugnt troligtvis. Hade ju kunnat hoppas på energin att storröja i huset och börja måla bokhyllorna som bara väntar på min omsorg, men man skall inte ha för höga förväntningar här i livet.

Vem saknar du?

Ingen egentligen... träffar de jag tycker om rätt ofta så saknad hinner sällan uppstå. Eller jo jag saknar min lillebror lite, och lilla brorsdottern. Fast de bor grannar med oss så hinner vi sällan ses.

Senaste köp?
Trots att jag lovade mig själv att inte köpa så mycket så kunde jag inte hejda mig när Halens hade rea och köpte typ 8 eller 9 plagg. Kommer på posten imorgon tror jag så då ere party. (för nu räknar jag inte med mat, för då var senaste köpet typ gurka och mjölk)

Vad skrattade du senast åt?

Om vi menar skrattade så jag typ grät så var det när jag härom kvällen läste auto correct-sms... det får mig alltid att bryta ihop. Småskrattade gjorde jag senast för en stund sedan åt vår gulliga kanin.

vad grät du senast åt?
Var ett tag sedan och vill nog inte dela med mig av just det... var kanske stressrelaterat kan man säga.

vem sov du senast med?
Mina pojkar, som alltid.

vad läser du just nu?
Nada... orkar aldrig läsa nu för tiden.

senast sedda film?

eehh... var väl nån jag skrev om för ett tag sedan... Life after Beth? Vette fan.

 

Vilken svordom använder du mest?
"Fan"

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma tror jag.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, har väl dejtat nån kristen nån gång men funkar sällan väl när man är ateist

senast 3 inkomna sms?
...är privata... och inte spännande..

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Tack <3

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska

Vilken är din favoritfrukt?
Banan tror jag... eller vissa äpplen.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen nyligen, när jag var yngre var det alla möjliga..som Jennifer Love Hewit, eller vad hon heter, haha

Vad är du rädd för?
Ond bråd död

En person du tycker är snygg?
Ray Stevenson, just nu

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, inte direkt.. men kan bli omotiverat dum i huvudet ibland

Din favoritkaraktär ur en serie?
Shit vad svårt... finns så många... Starbucks i Battlestar Galactica?

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min man antagligen

Vilket språk hade du velat lära dig?
Arabiska vore praktiskt på jobbet

Vad för sorts killar faller du för?
Smarta, lugna och snälla killar

Vart vill du åka just nu?
Ingenstans faktiskt

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Alla de böcker jag är sugen på att köpa men inte har råd med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela