Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag köper böcker också

Publicerad 2015-12-15 19:05:52 i Allmänt,

Även om jag nu hållt på att läsa den sista boken i Demon-serien i typ en vecka då jag av någon anledning inte vill läsa klart den för att det då är slut... så kommer den oundvikligen komma till ett slut snart. När detta sker kommer jag ge mitt omdöme på den serien...
 
I alla fall var jag ju tvungen att köpa hem lite böcker att ha att läsa efteråt och valet föll på följande två böcker:
 
 
Boken ovan är från sextiotalet eller nåt sådant tror jag och osannolikt nog såg jag ett tips om den då jag för typ första gången såg ett vlog-inlägg av PewdiePies (stavas det så?) flickvän där hon gav julklappstips. Tyckte boken verkade mystisk och intressant så beställde den.
 
 
Felicia Day är lite av min idol. Hon är liksom the queen of geeks, och var tvungen att ha hennes bok så det blev den också.
 
 
Medan jag hämtade hem bilderna på dessa två böcker råkade jag på bilden på boken nedan och kände att det bara måste bli mitt nästa köp. Skiter i vad den handlar om men det omslaget var ju oslagbart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela