Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Va gör hon?

Publicerad 2014-09-06 21:25:36 i Allmänt,

Ja det kanske ni undrar eftersom jag inte finns så mycket på bloggen längre... Känner bara inte att jag har så myket tid att lägga längre. Den tid jag brukade lägga på bloggen lägger jag på att skriva på min bok just nu. Det går sakta men säkert... eller ja, sakta i alla fall.
 
Förutom det jobbar jag ju, aktiverar mig politiskt och försöker hinna med här hemma.
 
Igår efter jobbet spenderade jag en timme tillsammans med de andra i det lokala Västerpartiet och delade ut information utanför ICA här i närheten. Var trevligt. Har också spenderat en hel del tid med att titta på valdebatter och ha magont i nervositet inför valet.
 
Idag har jag och maken målat lite på huset. Får passa på de sista soldagarna vi kanske har nu. Nico hjälpte också till. Gick väl sådär, men han var glad :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela