Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Söndag... vill ha längre helg

Publicerad 2014-09-07 19:07:33 i Allmänt,

Idag passade vi att måla fasad på förmiddagen så att det hann torka innan regnet kom. Vi är i alla fall klara med den del av huset som är vid altanen - alltid något.
Har också spenderat tid med att spela in små musikvideos på mobilen med sonen. Han tycker det är mycket kul att se sig själv sjunga.
 
Speciellt pigg har jag dock inte varit då han släpade upp mig ur sängen vid halv 6. Men lyxade till det lite med hämtmat så jag slapp vi slapp matlagningsbiten i alla fall. Pizza åt maken och McDonalds åt sonen. Jag skulle äta thai men de hade stängt för renovering och jag nästan dog av besvikelse innan jag insåg att det låg en sushi-restaurang bredvid pizzerian. Nico satt utanför medan jag beställde och vrålade att det luktade illa.
 
Fick också en ny leverans från Linas matkasse, men tror det får bli den sista med tanke på hur dyrt det är och att maten inte riktigt var i vår smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela