Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snart dags för årets höjdpunkt!

Publicerad 2014-09-19 11:10:40 i Allmänt,

Nästa vecka är det.... Bokmässan!!
 
Nico har varit på bokmässan varje år sedan han föddes och jag har varit där varje år i mååånga år nu. Älskar det, och sitter redan och gör listor på böcker jag vill köpa.
 
Mitt största dilemma just nu är om jag skall köpa Game of Thrones-serien på svenska eller engelska. Jag föredrar egentligen alltid originalspråk då så mycket går förlorat i översättningen men å andra sidan så orkar jag inte så ofta läsa på engelska numer då det ändå tar lite längre tid. Får se hur jag gör.
 
Har kommit lite nya deckare jag vill ha också och hade gärna fyllt på min The Walking Dead-samling och kanske hittat nån annan kul serie.
 
Dock har det ju sina nackdelar att ha med ett litet barn dit och det är att jag inte har lika stor möjlighet att titta på böcker som tidigare år eftersom en del av tiden går åt att jaga rätt på barnet som ständigt rymmer, men får planera väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela