Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vilken väska?

Publicerad 2014-10-24 22:08:02 i Allmänt,

Har som sagt var kollat på Etsy efter en väska.
 
Just nu har jag en handväska (axelremsväska som även har små handtag typ) som håller på att falla i  bitar samt en större axelremsväska som jag bär mina jobbpapper i, men som är rätt trist då den har loggan från min tidigare arbetsplats på sig.
Så vad jag söker är egentligen två väskor, och en plånbok... eller en väska som kan användas till både och, men det tror jag inte funkar för då får jag alltid släpa med mig alldeles för mycket saker.
 
Har tittat på dessa bland annat..
 
De flesta är av samma typ.. antar att de gillar den typen av väska i USA?
 
Först ut har vi en rolig och enkel Zombie-väska
 
Sedan den som är något av en favorit, men som är rätt dyr... en ninja-uggla
 
Sedan har vi en väska med scifi tryck som man kan på bestämma lite själv vad den skall ha för citat på
 
En baby Groot-väska... men den är jag tveksam till för tror man tröttnar ganska snabbt
 
Sista väskan är den modell av väska jag tycker bäst om och den verkar väldigt praktisk inuti också. Den finns med olika tryck, den nedan har fanart från game of Thrones. Dock tycker jag att trycket är lite för "skrikigt" oavsett motiv och får det att se ut mer som en väska för barn..... vet inte..
Vad tycker ni? (Finns ju en risk att ni tycker att alla väskorna är något omogna..haha)
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-10-24 22:55:42

Jag tror att den översta är ett bra val, stilrent men ändå kul.

Annars kan jag rekommendera shanalogic, kul sida med massor av peppiga saker!

http://www.shanalogic.com/catalogsearch/result/?q=Bag

Svar: Tack för tipset... blev genast lite kär i en väska där :)
Knyttet

Postat av: Freja

Publicerad 2014-10-25 00:34:48

Ettan, helt klart! Vem vill inte ha med sig Survival gear liksom!

Svar: Jag vet! Bra att vara förberedd :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela