Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Veckorna går fort

Publicerad 2014-10-17 20:42:45 i Allmänt,

Nu är det fredag - igen.
Denna veckan bara susade förbi känns det som. Lite läskigt ändå. Vill ju hinna njuta av tillvaron och inte bara se den passera förbi.
Allt bra dock. Älskar mitt jobb för tillfället även om det är stressande och känsloladdat många gånger. Och hemma är allt mys. Världens gulligaste unge som jag fortfarande kan spendera evigheter att bara betrakta när han sover och förundras över hur perfekt han är.
 
Nej jag kan såklart inte teckna.. det är bara en kameraeffekt.
 

Håller på att leta upp peltorlurar och hörlurar med volymkontroll att köpa nu då jag tipsades om att det kan underlätta för Nico när han störs av bakgrundsljud när han håller på något. Han har blivit väldigt känslig för det och blir nästan galen bara jag hostar.
 
Skall köpa en lilaaktig hårfärg också. Time for change.
 
Och sova... det skall jag göra alldeles strax.
 
Kan avsluta med att säga att det känns lite jobbigt att det inte riktigt känns som socialt accepterat beteende att säga till alla hela tiden "Titta på mitt nya halsband!", för jag vill liksom att alla skall se mitt fina smycke från Karins Konstgrepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela