Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sååå pissed

Publicerad 2014-10-26 21:46:40 i Allmänt,

Jag hade skrivit ett lååångt inlägg och precis innan jag skall publicera det så flippar datorn och allt försvinner.... Så nu skall jag sura istället och så får jag skriva imorgon.
 
Kan i alla fall skriva att Turtles-filmen var väldigt mycket bättre än jag trodde. Jag förväntade mig att den skulle vara ren skit, men den var förvånansvärt rolig och sevärd... och nostalgisk.
 
Oroa er dock inte för att ni nu missade nåt riktigt viktigt när mitt inlägg försvann.. jag skrev om väskor och hade en snodd lista som jag roade mig med. Kommer göra om det hela imorgon istället... en plåga för er att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela