Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nu är jag nöjd

Publicerad 2014-10-13 22:04:52 i Allmänt,

Nu har jag äntligen fått se senaste avsnittet av The Walking Dead. Blev inte besviken. Mer än så skall jag inte säga. För är det något verkligt negativt så är det The Walkings Deads Facebook-sida som envisas med att lägga ut spoilers i form av text, men framför allt bilder, typ sekunden efter avsnittet visats i USA. Så jävla korkat att jag blir galen.
 
Min plan var att omdelbart somna eftersom jag börjar bli förkyld  och är ett vrak varje morgon. Dock ansåg maken att 22 på kvällen var en bra tid att inviga träningscykeln. Ljudet av en spinningscykel i ett för övrigt tomt hus är milt sagt irriterande.
 
Så istället sitter jag och funderar på om jag skall färga mitt hår i en kul färg eller inte. Har lite ångest för hur satans trött jag kommer vara imorgon. Hur stor risken är för att jag snart kommer behöva vabba igen, då det känns som om hela världen runt mig just nu håller på att bli sjuk. Alla snorar, hostar och har feber typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela