Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nu utan rörliga bilder

Publicerad 2014-05-30 19:14:39 i Allmänt,

Efter att frossat i rörliga bilder så skall jag nu enbart återge min dag på ett mer stillsamt och ointressant sätt.
 
Då maken spenderar dagen och kvällen med att jobba som ljudetekniker på West Pride (avis att han får se massa spännande föreläsningar och föreställningar och inte jag) så tog jag med Nico och mötte upp en vän och hennes dotter på Barnens Lekstad. Där röjde barnen runt som små vildar i tre timmar medan vi vuxna kunde ha vuxensamtal (som jag har så sällan att jag knappt minns hur man gör).
 
Efter detta skulle jag egentligen åka och handla parasoll till altanen men väl där så insåg jag att jag inte kan få in ett i bilen så plötsligt blev det grejer till sonen istället.
Sedan åkte vi till min mamma och pappa och hängde där tills Nico var så övertrött att han grät åt allt. Nu skall jag försöka få honom i säng vilket skall bli mindre kul med tanke på hans något labila humör.
 
Här väntar vi på att Barnens Lekstad skall öppna och Nico roar sig med bilens instruktionsbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela