Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Topp 10 ... färdigmat

Publicerad 2014-03-30 19:55:46 i Allmänt,

Liten trend i vissa delar av bloggosfären med topp10-listor just nu... och som den onyttiga och lata människa jag är bjussar jag härmed på min Topp 10 Färdigrätter:
 
10. Klassikern Billys - original eller veg.
 
9. Felix Ärtsoppa med fläsk
 
8. ICAs Mozzarellapizza
 
7. Findus Panerad fisk med remoulad
6. Viktväktarnas grönsakssoppa
 
5.Knorr Blomkål- och broccolisoppa
 
 
4. DrOetkers Pizza Pollo
 
 
3. Chicken Pad Thai
 
2. Keldas gröna sparrissoppa (speciellt om man klipper ner lite burksparris i)
 
 
1. För alltid - Lidls Pasta Funghi, trots att den ej gått att köpa på många år så lever den kvar i mitt minne :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela