Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tittar på skor

Publicerad 2014-03-06 19:42:13 i Allmänt,

Idag medans jag nattade en högst ovillig son så passade jag på att kolla lite skor på nätet. Eller det blir alltid att jag bara hamnar på Skopunkten eftersom jag är lite besatt av det där med att köpa tre par och bara betala för två.
 
Kollade in dessa i alla fall:
 
 
De första för att jag för ovanlighetens skull vill ha mig ett par ballerinaskor, och gillar sådant som glittrar.
De andra då jag vill ha något enkelt med lite högre klackar.
De tredje tyckte jag bara om men skulle säkert aldrig använt...
De fjärde för att jag vill ha ett par riktigt färgglada promenadskor.
Och de femte så jag hatar sandaler med öppen tå (hatar fötter) samt för att jag behöver "tofflor" på mitt nya jobb och inte är sugen på att vandra runt i foppisar jämt.
 
Får ta och gå på skojakt när jag åker till Ullared (grattis brorsan.. blir skoaffären bredvid också :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela