Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sorry för min bloggfrånvaro

Publicerad 2014-03-03 20:37:12 i Allmänt,

Har varit mycket jobbande idag så har inte hunnit med att varken tänka eller skriva. Skall ha möte med nya jobbet imorgon eftermiddag också så försöker samla mig mentalt och förbereda mig.
 
När jag kom hem från jobbet visade sig att även Nico hade haft en påfrestande dag för han meddelade att han var trött och somnade sittandes i soffan en timme innan läggdags. Så fick bara några minuters vakentid med honom idag :( Ännu ett skäl till att det skall bli skönt att byta jobb - kortare resväg och mer tid med familjen.
 
Men nu skall jag se BSG och sova.. Förhoppningsvis kan jag vara lite roligare på bloggfronten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela