Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Skallebank

Publicerad 2014-03-06 18:40:24 i Allmänt,

Hemma med huvudvärk idag, och var i morse så yr av huvudvärken att jag inte klarade att köra lillkillen till dagis. Att vara hemma och må kasst tillsammans med en treåring är dock inget jag rekommenderar.
Försökte att sova ett slag på soffan efter att Hampus kommit hem men Nico kom och bände upp mina ögonlock medan han fnittrande sa: Nu kan du se igen mamma
 

Så har egentligen inget spännande alls att berätta. Har diskat, tvättat kläder och lyckats få Nico att ta ett bad. Det är vad jag lyckats med idag.
 
Jag tycker istället ni skall ta och läsa detta hos Genusfolket, om det viktiga i att kunna skilja på frivilligt och ofrivilligt sex. En väldigt viktig text.
 
Jag tycker också att ni kan ta en titt på videon nedan, som jag fann i ett inlägg hos Schmenus och som är verkligen sevärd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela