Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte ett dugg klokare - men lite snyggare?

Publicerad 2014-03-17 19:47:50 i Allmänt,

Jag trodde ju då att jag skulle få träffa en läkare på grund av mina mystiska blödningar, magsmärtor och extrem värk i korsryggen - men icke. Det var en barnmorska som inte kunde göra mig ett dugg klokare. Eller jo, hon kunde ta ett test och utesluta en graviditet... och sedan gissa att jag fått en cysta som brustit. Om de får ett återbud kanske jag kan få träffa en läkare inom tre veckor... annars ringer hon om några dagar och frågar om jag fortfarande inte mår bra. Så det är bara att hinka värktabletter antar jag.
 
Fick lugg idag i alla fall. Nu ser jag ut så här, med flammig hy och allt. Osminkad och jävlig men ändå.
 
Ja ni får själva förstora om ni vill se eländet på nära håll ;)
 

Nej men jag blev faktiskt väldigt nöjd. Ser bättre ut live än på bilden tycker jag.
 
Sedan har jag umgåtts med fadern, sonen.. och inte den heliga anden.. men brodern och modern :P Är dock väldigt trött och mår inte toppen. Har känt mig småfebrig och illamående hela dagen, men kan bero på att jag blir påverkad av att ha så infernaliskt ont som jag har nu.

Kommentarer

Postat av: Mika

Publicerad 2014-03-17 22:28:16

Men shit, vänta inte tre v! Gå till gynakut. Bor du i Sthlm rekommenderar jag den på KS, fantastisk personal.

Svar: Tack för tipset men bor på landsbygden utanför Göteborg.. och är många mil till jouröppna mottagningar :/
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela