Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

De gnisslande tänderna... och löshår

Publicerad 2014-06-25 21:38:32 i Allmänt,

Medan alla andra försöker vänja siga barn av med napp eller redan har gjort det så nästan tvångstrycker jag in en i munnen på Nico nattetid och bävar för den dagen han slutar med napp. Varför? Jo för att han gnisslar tänder i sömnen nåt så in i norden att man blir galen. Ryser i hela kroppen på mig och det låter verkligen som han maler sönder tänderna. Och att få honom att ha bettskena är ju lika troligt som att.... well, det är helt jäkla osannolikt i alla fall.
 
Blev btw sugen på att köpa sådant här löshår och sätta i...
 
 
Fast jag vet inte.. Tycker att det är skitsnyggt och coolt.. men är det det på mig.. eller blir man bara sirglig fet tant i rosa hår? Haha.. svårt av avgöra själv känner jag. Oavsett hade jag velat testa att köpa löshår och sätta i så att jag får riktigt långt hår.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-06-26 01:22:48

Klart du ska prova rosa! Jättetufft! Låt inte andras dumma idéer stoppa dig :)

Svar: Sant! :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela