Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nämen hallå

Publicerad 2014-07-17 19:12:06 i Allmänt,

Ja jag hinner som sagt var inte alltid skriva så mycket när jag  jobbar nu för tiden. Mycket att göra, men förhoppningsvis stabiliseras läget på jobbet snart och lite ro kan infinna sig så att de vanliga rutinerna kan tas i bruk igen.
 
Idag var jag också på vårdcentralen på grund av min onda höft som gör att jag inte kan sova och mår illa av smärta stundvis dagtid. Läkaren tryckte till på utsidan högra höften och jag gallskrek vilket han, helt korrekt, tog som ett tecken på att just där hade jag ont. Han sa sedan att jag förmodligen fått inflammation i slemsäckarna mellan muskelfästena i höften (slemsäck... ett så härligt ord). Så nu har jag fått tabletter som jag hoppas kan göra det hela bättre.
 
Och få saker gör mig lika glad som att det är fredag imorgon och sedan helg. På lördag skall vi nämligen ha barnvakt och ha en kväll bara jag och maken :) Händer inte ofta kan jag säga. Vi skall på stand-up-show och dricka drinkar och ha trevligt. Ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela