Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lite av varje - för det är varmt

Publicerad 2014-07-25 21:52:28 i Allmänt,

Det är alldeles för varmt för att en enda vettig tanke skall kunna existera i min hjärna just nu... Den liksom bara rinner runt där inne i skallen som smält glass.
 
Förutom att jag jobbat idag, gnällt över värmen, svurit över min trasiga AC i bilen och börjat känna att svettig och ofräsch blivit normaltillstånd så har detta inträffat:
 
 
Jag köpte också en Jabadabado-gitarr i en affär till Nico. Som visade sig sakna två strängar och de övriga var trasiga. Blev väldigt besviken då Nico blev så glad och så kunde han inte ens spela på den.
 
Men men.. vill ni ha något att göra så kan ni se denna video. Även om USA känns lite "efter" vad gäller bekämpandet av könsstereotyper jämfört med Sverige (känns som att de har mer "macho-män" där eller är det bara jag som har fördomar om amerikaner?) så är denna video om rosa lite småintressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela