Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Igår var jag människa

Publicerad 2014-07-20 09:14:55 i Allmänt,

Ibland när man fått barn så känns det som om man upphört vara människa och bara är mamma. Ingen egentid, ingen plats för egna intressen.
Men igår hade vi barnvakt över natten för första gången på länge och gick på stand-up show, Badjävlar, på Stenungsbaden.


Selfie i bilen dit. Ser alltid så extremt onaturlig ut på selfies haha.
På Stenungsbaden mötte vi sedan våra grannar och vi hade väldigt trevligt. Jag blev till och med rätt berusad och det kan jag inte ens minnas när jag var sist.


Var i alla fall en underbar ljummen kväll då vi satt utomhus med cider i handen och utsikt över scenen med havet bakom.

Idag minns jag dock varför jag sällan dricker alkohol. Det är inte kul att vara bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela