Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

The monster

Publicerad 2014-01-28 19:16:42 i Allmänt,

Jag borde ha målat lister och foder när jag kom hem från jobbet. Var för trött. Maken sa att jag borde sova då jag tydligen har utvecklat påsar under ögonen. Kul. Sådant som skapas av konflikt-med-byggfirma-orsakad-megaångest i flera månader. Sover pissdåligt.
 
Tur att jag har driftig man och snällt barn.
 
När jag köpte kakel kunde jag förresten  inte motstå denna sparbössa.
 
 
Nico kallar den för "monstret" och springer runt och skall skrämma oss med den. Sedan vill han att jag skall skrämma honom, men då blir det FÖR läskigt och han måste ställa undan den ett tag.
 
Imorgon skall jag ta tag i saker... kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela