Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

När det inte skrivs något vettigt

Publicerad 2014-01-18 11:05:02 i Allmänt,

 Jag började igår att skriva ett långt jäkla inlägg om viktigt arbete som jag anser att feminismen/feministerna gör, men sedan tog batteriet i datorn slut innan jag hann klart och idag kände jag mig helt osugen på att fortsätta. Folk lyssnar aldrig ändå... eller så är jag bara bitter och trött så här på morgonen (ok, lunchtid).
 
Idag är maken bortrest och jag hade en plan att inte bara lyckas städa hela huset utan också måla kontor och grejer. Än så länge har jag inte lyckats förflytta mig från soffan där jag satte mig när jag gick upp (efter att ha lekt "att det regnar" med Nico - vilket innebär att jag måste sitta med honom under hans täcke och göra ingenting).
 
Här i soffan har jag inte gjort mycket mer än att kolla olika intervjuer på YouTube.... jag är så slapp... och har så mycket jag borde göra. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela