Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En slags cliffhanger..

Publicerad 2014-01-05 19:29:12 i Allmänt,

Nej jag orkar inte riktigt engagera mig i att skriva något mer idag. Dels känns det skumt att sitta och blogga när jag oroar mig för hur Nico mår och dels är jag för trött.
 
Som en påminnelse till mig själv tänkte jag dock skriva en liten lista på saker jag läst de senaste dagarna och som jag hade tänkt att skriva om men som jag bara inte orkat... så kan man se det som en cliffhanger beträffande inlägg som kommer, eller som en lista över vad man aldrig kommer få ta del av (beroende på om jag kommer orka skriva om det imorgon över huvudtaget)
 
* Läste ett inlägg av en pappa (delat på fb) som skriver om att vara arg inför barn - vilket väckte tankar
* Läste en artikel av Jesper Juul om barnuppfostran som var intressant, men inte helt bra - skulle jag vilja kommentera kring
* Fanny skrev om att välja bort barn - också intressant och värt att kommentera
* LD skrev om olika sätt att diskutera... kanske kan vara nåt?
* Karins Konstgrepp gjorde en fin lista över vad hon tycker om hos sin man... hade jag med velat göra.
 
Kanske, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela