Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En sådan där stulen lista

Publicerad 2014-01-18 22:10:12 i Allmänt,


Jag ligger och väntar på att maken skall komma hem (dröjer ca två timmar till tror jag) och har tråkigt så jag snodde en sådan där lista från en annan blogg. Har jag tråkigt så skall ni ha tråkigt,.. sådana är reglerna.

 

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig?

Denna:

 

 Ser totalt deprimerad ut.

 

En bild på dig som är mer fördelaktig?

Denna:

 Jag vet att det är den klassiska "modell för en dag"-bilden men tycker om den, för om man ser den i större format ser det nästan ut som om jag har huggtänder :)

 

Vad har du gjort idag?

Umgåtts med min bror, min mamma och min pappa. Lekt med min son. Försökt städa. Känt mig småsjuk och haft ångest för att jag inte får saker gjort. Typ.

 

Vad har du för framtidsplaner:

Få klart i huset, skriva mer, träna mer, leva och vara glad. Ta det lite som det kommer.

 

En bild från i somras:

 Hittade inte en enda bild på mig själv från i somras så blir en bild på Nico i sin koja.

Vilken är din senaste googling:

"Andrew Scott"... Jag har lite av en störning då jag googlar och läser om allt och alla förknippat med serier jag tycker om. Just nu är det Sherlock på tapeten.

Vad köpte du senast?

Snus?

Vad skulle du vilja lära dig?

Jag skulle vilja kunna spela ett instrument, jag skulle vilja kunna göra snygga hemsidor, jag skulle vilja vara bra på att måla tavlor och att orka skriva ner alla historier jag har i huvudet.

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Jag var ganska bra i många ämnen, men svenska, religion, filosofi och internationell politik var jag nog bäst i.

 

Kan du åka skateboard?

Nej... jag är superrädd för att ramla och har dålig balans..

 

Är du en bra sambo?

Beror väl på vad man uppskattar och inte. Jag är snäll, går att diskutera med, demokratisk, lagar mat och är rätt chill med det mesta. Kan dock bli ett monster en gång i månaden och är urusel på att städa. Plus att jag kräver att det är tyst efter klockan 22 på kvällen.

Det grövsta brottet du har begått?

Körde bil på fyllan innan jag hade körkort en gång i tonåren... på natten... på en liten skogsväg i ingenstans... men det var jävligt dumt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela