Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ursäkta tystnaden

Publicerad 2014-02-14 19:38:10 i Allmänt,

Jag har egentligen massor av viktiga tankar och reflektioner på saker jag läst att dela med mig av. Jag lovar!
Hela denna dagen har jag dock spenderat genom att längta efter att det skall bli kväll så att jag får sova igen. Så trött är jag.
 
Trots min trötthet ser jag i alla fall fram emot att både imorgon och få söndag få besök av vänner och de har dessutom barn så Nico får roligt. Jag kan behöva vara lite social nu känner jag.
Har också lagt lite kvällstid på att måla skyltar maken fräst. Terapiarbete kallas det. Skall snart göra lite feministiska skyltar också så det skall bli kul.
 
 
Nu har sonen strax somnat (hade gått snabbare om jag inte just hade nyst och skrämt livet ur honom då han nästan hade somnat), och jag skall måla lite till och se på Battlestar Galactica som vi håller på att se om.
 
Och Alla hjärtans då? kanske nån undrar. Frak it, här älskar vi varandra alla dagar... (och är panka) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela