Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Räddade en räv och retade upp medtrafikanter

Publicerad 2014-02-28 09:12:20 i Allmänt,

Vissa som läser detta kommer att tänka "Men åh vad snäll du är Emma", andra kommer att tänka "Men åh vad dum i huvudet du är... så göör man ju bara inte"...
 
Jag kör på väg till arbetet och ser en räv komma springa över en äng på väg mot vägen. Det är stort avstånd mellan mig och bilen bakom... men jag inser att även om jag hinner köra förbi innan räven springer över vägen så kommer den antagligen bilen bakom komma precis samtidigt som räven, och denne kanske inte sett att den är på väg.
Så jag saktade in och tvingade bilarna bakom att sakta in så att räven hann över innan jag körde vidare...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela