Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Pysslar och så

Publicerad 2014-02-04 18:20:27 i Allmänt,

Imorgon tror jag det kan bli av. Att jag tar kort på huset så att ni kan få se skillnaden mellan då och nu. Måste bara städa lite mer först. Har efter jobbet idag gått runt och småpillat lite. Packat upp lite mer lådor. Bytt plats på lite grejer. Inga stora saker. Hampus får ta det mesta just nu. Själv höll jag på att somna bakom ratten både på väg till och från jobbet - den här enorma tröttheten börjar bli påfrestande.
 
Är rätt glad ändå konstigt nog. Så känns inte som depressionströtthet. Får se vad läkaren säger på fredag. Om han säger något alls för så värst trevlig var han inte sist jag såg honom.
 
Nu skall jag bada barn så får avsluta... Jävligt kul inlägg att läsa va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela