Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lyssnas på just nu

Publicerad 2014-02-21 16:05:00 i Allmänt,

Ungefär en gång om året påminns jag plötsligt om att jag älskar dess två låtar, och sedan lyssnar jag på dem om och om igen i flera veckor tills jag tröttnar.... och väntar sedan ungefär ett år innan jag återupptäcker min kärlek till dem.
Just nu är jag således inne i min årliga Shakespears sister-fas.
 
 
 
 
Jag tror att när den långhåriga kvinnan i slutet av I don´t care-videon hoppar runt i en galen dans iklädd kängor och en vit klänning så respresenterar det ganska bra den typen av person jag vill vara, eller den person jag inom mig ser mig själv som. Är dock garanterat ingen annan som ser mig så...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela