Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Going Pro

Publicerad 2014-02-18 18:34:39 i Allmänt,

Efter att min bloggstatistik ökade med flera hundra procent på en dag så kunde jag inte motstå nyfikenheten utan beställde PRO på bloggen i några månader så jag kan ta del av statistik och se bland annat vilka sökord som lett fram till min blogg.... Spännande... men också lite förvirrande...
Mest förvånad var jag nog över att sökningen "ont i ögonvrån" fått någon att hitta hit. Inget vanligt tema vad jag kan komma på.... har jag ens skrivit någonsin om det?
Kan ju bara hoppas att besökaren fick någon behållning av att hitta hit i alla fall. Kan i alla fall meddela tt jag inte har ont i ögonvrån, men att jag har en smärtsam finne på hakan. Alltid något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela