Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

För mycket att läsa - för lite tid

Publicerad 2014-02-17 20:06:10 i Allmänt,

Det "värsta" med att ha hittat fler feministiska bloggar som jag tycker om, är ju att jag via dem hittar ännu fler. Och nu känner jag att jag snart kommer får ägna all ledig tid med att läsa blogginlägg om jag skall hinna med att hålla mig uppdaterad gällande vad alla skriver. För det är ju så många där ute som skriver så mycket bra!
 
De två favoriter jag hittade just idag var dessa två inlägg på liknande ämnen:
 
Ett tigerlivs inlägg Tänk att bara få äta halva smörgåsbordet
 
och
 
Brunhetens inlägg Om varför vi klär vår son som en liten fjollbög

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela