Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nerd Block december

Publicerad 2014-12-17 19:17:24 i Allmänt,

Nu får ni inte ens stulna bilder, men skall försöka ta lite foton imorgon...
 
I alla fall kom december månads Nerd Block idag och jag var nöjd. Mest eftersom det var med en liten mjuk mogwaii (ni vet, en sån som kan bli en gremlin)... hade nog vart nöjd även om jag bara fick den för jag älskar sådana :).
 
Men en annan grym sak som var med var en bild från filmen Willow som var signerad av Val Kilmer. Den skall ramas in och upp på väggen.
 
Sedan var det en liten D&D Lego (tror jag det var)... en liten bevingad man som Nico kan få. Ett tetrisinspirerat anteckningsblock fanns det också. Och så två t-shirtar, med inte askul tryck men funkar bra som vardagst-shirts för maken (som har världens största samling t-shirts snart).
 
Nu hinner jag inte skriva mer för sonen skall sova och jag skall åter götta ner mig i Supernatural.
 
Kan avsluta med att skriva att min make har visat sig vara mannen-som-kunde-tala-med-kaniner. Frasse är som en liten hund med honom. Slickar på honom, följer med han överallt och han har till och med lärt kaninen att kissa på låda (på tre dagar!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela