Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

My Geek Box - äntligen

Publicerad 2014-12-16 18:51:37 i Allmänt,

Idag kom äntligen vår första My Geek Box. Var novembers låda som försvunnit på posten så de fick tillslut skicka en ny. Var dock väldigt nöjd med innehållet.
Min telefon vägrar fortfarande att överföra bilder så har fått låna andras bilder på nätet för att visa vad som var i.
 
 
 
Här ovan ser man allt som var med i paketet. En skylt i metall, en mjukisfigur från Dr Who (vi fick dock Tardis med ljud och ljus vilket var jag väldigt nöjd med!), en comicbook med smakprov från olika serier, shotglas, en t-shirt med motiv från Red Dwarf och en tablettask.
 
 
 
Hampus tyckte mycket om t-shirten men jag ääälskade ju allra mest skylten med Baker Street då jag är ett stort Sherlock-fan. Den skall sättas upp på kontorsdörren här hemma.
 
 
Thunderbirds-shotglasen tyckte vi också om. Gillar när man får saker som man faktiskt kan använda praktiskt.
 
Så första My Geek Box får tummen upp, men hoppas verkligen inte vi behöver vänta lika länge på nästa låda. (som för övrigt borde komma när som helst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela