Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gått under jord?

Publicerad 2014-12-03 19:36:56 i Allmänt,

Som ni märkt har det veeerkligen inte vart mycket bloggande det sista. Har nog inte bloggat mindre sedan jag började blogga för typ fem år sedan.
Anledningen är som vanligt att det är fullt upp, men just nu också att jag lyckats med konststycket att få slemsäcksinflammation i båda axlarna samt en bicepsinflammation vilket gör att mina armar gör vansinnigt ont när jag använder dem. På toppen av det fick jag också magsjuka som jag sedan smittade maken med. Så här är det bara skojsigt.
 
Nicos dagispersonal har sjukskrivits allihop till råga på allt så han är orolig och mår dåligt och skriker i sömnen varje natt så sova blir det inget med det heller.
 
Snart jul i alla fall. Kul det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela