Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Politik and so on

Publicerad 2014-08-18 20:25:33 i Allmänt,

Idag har jag jobbat som en galning som vanligt (känns som om smekmånaden verkligen är över för oftast känns det inte som jag har en enda sekund ledig på arbetstid).
Efter det hämtade jag Nico på dagis och åkte med honom till mamma och pappa där han fick stanna kvar, vilket han var nöjd med :)
 
Nästan direkt var det iväg för möte med lokala vänsterpartisterna. Intressant och trevligt och kul att engagera mig men som vanligt fick jag extrem huvudvärk av att vara social med människor jag inte känner. Förhoppningsvis lättar huvudvärken i takt med att jag faktiskt lär känna dem.
 
När mötet var klart så fick jag åka och köpa mat på McDonalds, för son Nico sagt "Om du skall åka till höger så kan du ta med McDonaldsmat sedan"...
Sedan hem och kasta i sig mat och nu natta barn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela