Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Om ni undrar över tystnaden

Publicerad 2014-08-29 22:01:23 i Allmänt,

Nej jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna... Jag har lagt mina sista krafter på mitt jobb då jag känt att jag varit på g att bli sjuk men inte haft tid till detta. Min kropp lagrade därför sjukdomen mycket vänligt tills helgen kom och nu släpper den lös det.
Jag har ont i mitt huvud, värk i min hals, öm i min kropp och känner mig allmänt vissen.
 
Dock skrivit lite till på mitt bokprojekt och sett på barnfilm hos mamma och pappa tillsammans med sonen. Maken har vart och sysslat lite med ljudteknik och kommer hem om någon timma. Vill egentligen vänta uppe på honom för har haft ett stort behov av att krama honom hela dagen då jag hade hemska drömmar om att han var allvarligt sjuk i natt, men jag är så trött att risken än stor att jag somnar inom några minuter just nu.
 
Min plan för morgondagen är att göra absolut inget alls. Fast den planen fungerar ju sällan när man har barn. Kan ju hoppas att imorgon är en av de två dagarna om året då han sover till efter nio... ?
 
God natt alles

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela