Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min nya besatthet

Publicerad 2014-08-08 22:16:24 i Allmänt,

Bloggtorka just nu. Vill skriva men känner att jag inte riktigt är motiverad. Mycket jobb just nu och tankar kring sådant, men eftersom mitt jobb är lite känsligt så vill jag inte skriva om det. När man jobbar med ensamkommande flyktingbarn så är de redan tillräckligt utsatta och behöver inte utlämnas på en blogg till råga på allt.
 
Dessutom är jag trött när jag jobbat och spenderar hellre den lilla energi jag har på familjen. När jag får tid över efter det att Nico somnat så ägnar jag mig dock åt en ny liten besatthet - att se den där dokusåpan med Kesha. Haha. Visste knappt vem hon var innan men så bara fastnade jag i den för några dagar sedan och blev, som jag alltid blir, lite besatt.
 
Nu skall jag dock se Last Ship med maken en stund innan jag skall sova. En serie som jag förresten har en del bra att säga om, men inte orkar ta nu.. För har inte kommenterat den innan eller?
 
Well wel nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela