Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte så sugen... så...

Publicerad 2014-08-17 21:12:38 i Allmänt,

Av någon anledning så diskuterar jag politik, feminism och annat av värde hela dagarna nu för tiden men känner mig osugen att skriva om det. Ingen aning om varför egentligen. Dessutom känns det som om det just nu pågår så mycket hemskheter i världen att jag vill skydda mig själv lite genom att inte djupdyka i det hela tiden.
Men det kommer nog tillbaka.. suget... alla måste väl på ha en liten bloggsemester då och då.
 
Så som vanligt när jag har tråkigt så blir det frågor med svar utan större mening eller syfte annat än att fördriva min tid.. Hittade en lista med typ över 100 frågor på engelska, men då jag inte vill råka döda någon av er genom ren tristess så har jag tagit bort en hel del av dem.
 
  1. Have you ever written a poem?  Ja, jag skrev rätt mycket dikter som ung.. en del rätt bra
  2. Have you ever written a book? Ja men inte publicerat någon... den å andra sidan var inte så bra
  3. Are you superstitious? Nej, det kan man inte säga
  4. Have you ever gone skinny-dipping? Faktiskt inte
  5. Would you ever parachute out of a plane? Absolut inte
  6. Have you ever sleepwalked? Ofta som barn... skrämde skiten ur mina föräldrar
  7. What is your favorite cartoon of all time? Invader Zim, kanske
  8. Are you more like Cinderella or Alice in Wonderland? Alice, tror jag
  9. What's your favorite number? 13
  10. If you could invite any movie star to your home for dinner, who would it be? George Takei
  11. Do you sing in the car? Japp, opera bland annat
  12. If you won a $5,000 shopping spree to any store, which store would you pick? Rusta haha
  13. What is your favorite season? Vår
  14. Which of the five senses is most important to you? Känseln
Ja ni ser.. jag kortade ner rätt rejält, för jag började rätt snabbt att tråk aut även mig själv. Funderar på att käka lite glass och sedan sova istället... för alla vet ju att glass är bra för sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela