Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Habilitering, hemmajobb och huvudvärk

Publicerad 2014-08-21 19:40:48 i Allmänt,

Varje kväll lagom till jag skall sova den senaste tiden så får jag extrem huvudvärk. Den typen av huvudvärk som känns som om någon upprepade gånger hugger en ishacka in i ens hjärna. Not nice.
 
I övrigt är jag jävligt trött på politik och att det känns som om alla debatter är på sandlådenivå. Orkar inte ens lyssna mer.
 
Har även varit på habiliteringen idag angående sonen. Informativt och kändes bra. Sedan tänkte jag ha lite skön egentid men det hinns ju aldrig med så var jobb hemifrån med telefonsamtal och grejer, jag gick och bytte vårdcentral och så var det ju dags att hämta lillkillen. Köpte Askungen och han blev jätteglad att vi kunde se "en prinsessa med blå handskar" tillsammans.
 
Imorgon mera jobb. En fullspäckad dag men tror att det skall vara under kontroll. Sedan är det helg, och helg tycker vi ju om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela