Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kräks

Publicerad 2014-04-02 20:04:51 i Allmänt,

Jag skäms då jag skrev att jag skulle bättra mig med bloggandet idag, men blir nog inte så. Nico blev magsjuk i natt och spydde ner halva sitt rum och sedan var han illamående och ledsen länge = stackars min lilla skrutt = knappt någon sömn.
 
Hampus fick vabba och jag hade ännu en dag på mitt nya jobb. Mycket att sätta sig in i men roligt... för att inte tala om utsikten.
 
 
Nico ringde och grät och ville ha hem mig några gånger så gick lite tidigare för fick sådan ångest av det, men när jag hem så hade han somnat.
Så blev att diska och dona. När Nico vaknade så lagade jag middag medan Hampus och Nico lekte med tåg. Sedan visade de en ny "lek" de kommit på som går ut på att Hampus startar ett word-dokument och Nico skiver alfabetet. Han är grym på det nu!
 
Nu försöker jag få barnet att somna, vilket han inte vill, och hoppas hinna träna lite  innan jag rasar i säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela