Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det knallar och går

Publicerad 2014-04-18 19:24:15 i Allmänt,

Jag måste säga att jag verkligen älskar mitt nya jobb. Ingen diss till mitt gamla jobb som jag också tyckte om, men känns verkligen så himla pepp med lite utmaning och nytänk just nu. Ingen dag är den andra lik och jag får ta ansvar och komma med idéer på lösningar. Måste dock träna på att släppa jobbet när jag är ledig för jag vill gärna ta med det hem.
 
Nu har vi haft besök av Hampus syster från Oslo, som kom igår och åkte idag. Väldigt trevligt och Nico var glad trots att han var blyg. Nu har han varit lite ledsen när han insåg att hon åkt hem och ville att jag skulle åka och hämta henne igen.
När vi var och lämnade av henne så hyrde vi en jordfräs och Hampus skall spendera helgen med att förbereda gräsmattan (lermattan) för nytt gräs.
Vi käkade på Max på hemvägen och satt och pratade om att det var så mycket fräschare än på McDonalds... den ironin... fick sitta på toa i typ en timme efter vi kom hem så var kanske inte så felfritt där som vi trodde.
 
Nu är det dags att natta barn och sedan se lite svensk deckare.
 
Ja just det ja.. Glad påsk och sånt på er också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela